Zoeken

U zocht op 'diensten'

20 resultaten

Home

Data B. Mailservice B.V. Data B. Mailservice B.V. is specialist in crossmediale correspondentiestromen, met een sterke focus op transactiemail. Sinds 1991 verzorgt een gemotiveerd team van professionals de fysieke en digitale documentstromen voor zeer uiteenlopende bedrijven en instanties. Zeer modern machinepark Totale ontzorging van zowel fysieke als digitale documentstromen Uw partner in gepersonaliseerde klantcommunicatie Hoogwaardige ...

Ga naar pagina

Digitale oplossingen

Digitale oplossingen van Data B. Mailservice Data B. Mailservice B.V. heeft diverse digitale oplossingen ontwikkeld voor de communicatie en interactie met uw klanten of burgers. Deze digitale oplossingen zetten we in om berichten en documenten op de juiste manier en volgens uw wensen te versturen of klaar te zetten. Daarbij kunt u natuurlijk denken aan e-mail, maar wij kunnen bijvoorbeeld ook de digitale verzending van berichten via de Berichten ...

Ga naar pagina

Algemene voorwaarden

Data B. Mailservice: Algemene leveringsvoorwaarden Data B. Mailservice B.V. Inhoudsopgave Definities en algemeen Toepasselijkheid Aanbiedingen, totstandkoming en duur van de Overeenkomst Prijzen, wijzigingen en meerwerk Betaling Uitvoerings- en levertermijnen Levering en risico Printproeven Reclamering Afwijkingen, kwaliteit en kwantiteit Beschikbaarheid en back-up Storingen en onderhoud Account Aansprakelijkheid Overmacht Ops ...

Ga naar pagina

Privacyverklaring en cookieverklaring

Privacyverklaring en cookiestatement Data B. Mailservice B.V.  Privacyverklaring  Data B. Mailservice B.V. (hierna te noemen: ‘Data B’) vindt een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonsgegevens worden door Data B dan ook zorgvuldig en op een passende wijze verwerkt en beveiligd. Bij deze verwerking houdt Data B zich aan de eisen die de (Uitvoeringswet) Algemene Verordening Gegevensbeschermin ...

Ga naar pagina

Enigma Research

Case Enigma Research (eigenaar Robert Oosterbaan): Voor de specifieke uitingen op het gebied van diverse responsonderzoeken voor onze klanten maken we gebruik van de uitgebreide print- en maildiensten van Data B. Mailservice B.V. Ik ben erg tevreden over de samenwerking met DataB. Grote voordeel vind ik dat ze snel kunnen schakelen. De planning wordt altijd in goed overleg besproken en er is altijd voldoende flexibiliteit om tot een juiste afst ...

Ga naar pagina

Vacature Product Owner

Wij zoeken een Product Owner "Teamplayer met gedrevenheid"  Ga jij als Product Owner met jouw afdeling zorgen voor het maximale succes van onze business? Informatie ophalen bij stakeholders zit in jouw natuur en je zoekt altijd naar verbeteringen. Daarnaast werk je graag in een dynamische omgeving waarbij je regelmatig bezoek brengt aan jouw team in Barcelona. Ben je gedreven om projecten succesvol te laten verlopen? Dan zoeken wij jou! W ...

Ga naar pagina

Wonen Limburg

Met Data B. Mailservice: Huurders van acceptgiro naar digitale betaal- of incassomail Hoe maak je het huurders én medewerkers zo gemakkelijk mogelijk? Huurders bereiken via het gewenste kanaal, op een duurzame manier. Dat is wat woningcorporatie Wonen Limburg belangrijk vindt. Data B. Mailservice ging voor Wonen Limburg aan de slag.  Hoewel de acceptgiro jaren geleden een prima manier van betalen was, is het tegenwoordig veel minder ...

Ga naar pagina

Case Quadira

Data B. Mailservice en Quadira B.V: Betere service en makkelijker betalen voor jouw klant  In het digitale tijdperk is het snel online kunnen betalen van facturen een enorme meerwaarde voor organisaties. Wil je makkelijker en veiliger betalingen laten doen? Maak eenvoudig een QR-code of betaallink aan.  Samen met Quadira B.V. ontwikkelde Data B. ...

Ga naar pagina

Privacy verklaring Burgerloket

Privacy verklaring Burgerloket app  De Burgerloket app is een app van Data B. Mailservice B.V. (hierna te noemen: ‘Data B’). Data B vindt een zorgvuldige omgang met uw persoonsgegevens van groot belang. Persoonsgegevens worden door Data B dan ook zorgvuldig en op een passende wijze verwerkt en beveiligd. Bij deze verwerking houdt Data B zich aan de eisen die de (Uitvoeringswet) Algemene Verordening Gegevensbescherming hier ...

Ga naar pagina

In crisistijd communiceren met klant, burger of huurder lastig? Niet met onze Dboxx oplossing

Nederland is in de ban van het coronavirus. De overheidsmaatregelen hebben vergaande gevolgen voor ons dagelijks leven. Tijdige en correcte communicatie met klanten, burgers of huurders is van cruciaal belang. Tegelijkertijd is de kans groot dat u hinder ondervindt van de beperkende maatregelen of vanwege het feit dat medewerkers uitvallen. Lastig, vooral als u een belangrijke boodschap wilt communiceren aan uw doelgroep. Dboxx, uw ‘commun ...

Ga naar pagina

Data B. Mailservice en Quadira B.V: Betere service en makkelijker betalen

 In het digitale tijdperk is het snel online kunnen betalen van facturen een enorme meerwaarde voor organisaties. Wil je makkelijker en veiliger betalingen laten doen? Maak eenvoudig een QR-code of betaallink aan.  Samen met Quadira B.V. ontwikkelde Data B. Mailservice een nieuwe betaalmodule. Met deze koppeling kun je eenvoudig een beta ...

Ga naar pagina

Persoonlijke klantcommunicatie in 3 stappen

 Je kunt op diverse manieren met klanten communiceren maar welke wijze is het meest effectief?  Hoewel massacommunicatie nog steeds wordt toegepast, denk maar aan alle reclamefolders in je brievenbus of commercials op televisie, wordt hier steeds meer van afgeweken. Behalve dat er vaak geen budget voor is, is het ook gericht op de grote groep. Hoe krijg je de aandacht van jouw klant? Met de juiste mix van persoonlijke communicatie in de ...

Ga naar pagina

MijnOverheid misverstanden

Vijf veelgehoorde misverstanden over het gebruik van MijnOverheid MijnOverheid is een digitale berichtenbox waarin burgers post kunnen ontvangen van overheidsorganisaties en je persoonlijke gegevens kunt inzien. Denk hierbij aan de Belastingdienst, pensioenfondsen, je eigen gemeente, het UWV en de RDW. We kennen MijnOverheid allemaal, of toch niet goed genoeg? Dit zijn de vijf veelgehoorde misverstanden over het gebruik van de digitale berichten ...

Ga naar pagina

Persbericht: Minder schulden met innovatieve betaaloplossingen

Op een snelle en eenvoudige manier de factuur laten betalen   Een van de grote voordelen van digitale transformatie is dat er veel meer mogelijk is op het gebied van betalen. Dat betekent ook dat we tegenwoordig persoonlijker en socialer kunnen incasseren.   Door de wijze van incasseren af te stemmen op de wensen en behoeften van klanten wordt de betaaldrempel verlaagd en voorkom ...

Ga naar pagina

Taxatieverslagen: snel én eenvoudig op te vragen

Op het moment dat een burger wil weten hoe de WOZ-waarde van zijn woning of bedrijfspand tot stand is gekomen, kan hij of zij het taxatieverslag opvragen bij de gemeente. De gemeente is verplicht om dit verslag beschikbaar te stellen. Data B. Mailservice helpt gemeenten al meer dan 25 jaar op het gebied van taxatieverslagen. WOZ taxatieverslagen Ieder jaar  taxeren  gemeenten  onroerend goed  om de  WOZ-waarde  van de  in de gemeente aanwezig ...

Ga naar pagina

Verlaag de betaaldrempel met Pingl

 “Even een betaalverzoekje sturen”. Wie kent het niet? Het gemak waarmee een betaling kan worden verricht is niet alleen in een privéomgeving maar ook in een zakelijke omgeving heel gunstig. Geen langdurige rompslomp meer, je verstuurt een betaalverzoek en betalen gaat gemakkelijk, snel én veilig.  Van WOZ-aanslag tot parkeervergunning en van trouwleges tot paspoortaanv ...

Ga naar pagina

Kwetsbaarheid in Apache Log4J

Kwetsbaarheid (zero-day) ontdekt in Apache log4j Gisteren heeft het NCSC (Nationaal Cyber Security Center) een kwetsbaarheid in Apache log4j bekend gemaakt met een zeer hoge prioriteit (klik hier voor het bericht). Aangezien Apache log4j in diverse applicaties gebruikt wordt, zijn veel systemen hier vatbaar voor. Het advies is om systemen zo spoedig mogelijk te patchen als de applicatieleverancier een patch of workaround beschikbaar heeft. ...

Ga naar pagina

Gemeente Montferland Transformeert Dienstverlening met Digitale Incassomachtiging

In de voortdurende zoektocht naar het verbeteren van onze dienstverlening aan onze burgers, heeft de Gemeente Montferland onlangs een opmerkelijk project afgerond dat de manier waarop we incasso's verwerken en betalingen ontvangen, heeft getransformeerd. In deze blogpost wil ik graag mijn ervaringen delen en uitleggen hoe deze veranderingen het leven van zowel onze medewerkers als onze inwoners hebben verbeterd.  Uitdagingen voorafgaand aan ...

Ga naar pagina

Offerte aanvragen

Offerte aanvragen Dank u wel voor uw interesse in de diensten van Data B. Mailservice B.V. Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw wensen met u te bespreken!

Ga naar pagina

Afspraak met adviseur

Vrijblijvend een adviesgesprek aanvragen Dank u wel voor uw interesse in de diensten van Data B. Mailservice B.V. Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw wensen met u te bespreken!

Ga naar pagina