Omnichannel

Omnichannel van Data B. Mailservice 
 

Persoonlijke klantcommunicatie  

Persoonlijk contact met klanten via het kanaal van hun keuze. Het is de uitdaging om ervoor te zorgen dat de merkbeleving van jouw klanten op ieder communicatiekanaal hetzelfde is. Met de omnichannel strategie van Data B. Mailservice communiceer je persoonlijk met klanten via gewenste kanalen die goed op elkaar zijn afgestemd.  

 

Het verschil met multichannel 

Omnichannel kun je zien als een vernieuwde variant op multichannelMultichannel en omnichannel lijken veel op elkaar en toch is er een wezenlijk verschil. Bij omnichannel staat de klant centraal. De klant kan zelf het gewenste kanaal kiezen. Zo kan de klant via sms, mail of per post de (achterstallige) rekeningen betalen. De persoonlijke informatie is overal hetzelfde zoals in de fysieke post, in de app, een QR-code op een brief of de website.  

 

Optimale klantervaring 

Omnichannel zorgt voor een naadloze klantervaring op ieder contactpunt. Deze prettige en persoonlijke wijze van communiceren verhoogt de klanttevredenheid. De fysieke en online aanwezigheid van jou als organisatie, met overal dezelfde huisstijl, creëert vertrouwen en verhoogt het gevoel van veilige betrouwbare communicatie.  

 

Wil jij ook deze strategie toepassen? 

Plan adviesgesprek

Toch liever meteen een offerte?

Vraag offerte aan