In crisistijd communiceren met klant, burger of huurder lastig? Niet met onze Dboxx oplossing

Nederland is in de ban van het coronavirus. De overheidsmaatregelen hebben vergaande gevolgen voor ons dagelijks leven. Tijdige en correcte communicatie met klanten, burgers of huurders is van cruciaal belang. Tegelijkertijd is de kans groot dat u hinder ondervindt van de beperkende maatregelen of vanwege het feit dat medewerkers uitvallen. Lastig, vooral als u een belangrijke boodschap wilt communiceren aan uw doelgroep.

Dboxx, uw ‘communicatiecentrale’
Wij kunnen deze zorg voor u wegnemen met behulp van onze Dboxx oplossing. Dboxx is een soort digitale postkamer voor het versturen en ontvangen van zowel digitale als fysieke poststukken. Via dit platform kunt u op snelle en efficiënte wijze communiceren met zowel burgers en huurders als klanten. Het communicatieplatform is geschikt voor ieder type organisatie. Groot, klein, overheid of mkb: iedere organisatie kan via Dboxx snel en veilig databestanden bij ons aanbieden. Wij verwerken het bericht vervolgens naar het gewenste kanaal. Van fysieke post en e-mail of sms tot een bericht in MijnOverheid: alles is mogelijk. Daarmee is Dboxx de ideale totaaloplossing waarmee u de continuïteit van de informatieverstrekking richting uw doelgroep kunt waarborgen.

Zo werkt het
In het webbased platform kunt u uiteenlopende communicatie-uitingen eenvoudig uploaden. U kiest via welke kanalen u wilt communiceren en wij produceren vervolgens een conceptversie van het bericht voor u: volledig in de huisstijl van uw organisatie. In het geval van financiële post kunt u de uiting voorzien van een betaallink of QR-code. De betaling door de klant, burger of huurder verloopt volledig via iDEAL en komt direct op uw rekening terecht. Zo kunt u eenvoudig, snel en op afstand het verschuldigde bedrag innen.

Na uw goedkeuring op het concept, versturen wij het bericht voor u. Daarbij garanderen we 100% zekerheid in aflevering. Die garantie kunnen we geven doordat we geweigerde e-mails of andere berichten (bijvoorbeeld in het geval van een verkeerd e-mailadres) snel kunnen omzetten naar een fysieke uiting, zodat uw klant, huurder of de burger het bericht alsnog ontvangt. Hoewel u zelf niets meer hoeft te doen, kunt u gedurende het hele proces een vinger aan de pols houden. U kunt de status van het traject namelijk real time volgen via het overzichtelijke dashboard van Dboxx.

Data B. Mailservice B.V. denkt met u mee
Staat u voor grote uitdagingen op het gebied van communicatie met uw doelgroepen en kunt u wel wat hulp gebruiken? Data B. Mailservice B.V. staat voor u klaar. Ook in deze bijzondere tijden denken we graag met u mee over een oplossing op maat. Neem voor meer informatie contact op met onze accountmanagers Richard Vermeulen (06-27866744) of Ben Knollema  (06-51822750).

Wilt u meer weten over Dboxx?

Meer over DBOXX